مشاور و مدرس سئو - بنیامین افشاری

دیجیتال مارکتینگ - سئو - بازاریابی و فروش

مشاور و مدرس سئو - بنیامین افشاری

دیجیتال مارکتینگ - سئو - بازاریابی و فروش

سلام خوش آمدید

۸ مطلب در آذر ۱۳۹۴ ثبت شده است



هر کسب و کاری که به موفقیت می‌رسد از رویا پردازی‌های مجری یا مالک آن شکل گرفته است. افراد مختلف همیشه ایده‌های متفاوتی در ذهن خودشان دارند و اگر بتوانند آن‌ها را دنبال کنند، قطعا می‌توانند به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کنند. تمام کارآفرین‌هایی که در اطراف خود مشاهده می‌کنید، در ابتدا یک رویا و یک ایده در ذهن خودشان داشته‌اند و کم‌کم توانسته‌اند رویایی که دارند را به حقیقت تبدیل کنند.

اگر بتوانید با کارآفرین‌های مختلف صحبت کنید، آن‌ها راه حل‌های متفاوتی برای رسیدن به موفقیت و اجرایی کردن رویاهایتان به شما می‌دهند. البته بیشتر این افراد ۵ قدم برای رسیدن به موفقیت و عملی کردن رویاهای مختلف را به افراد گوناگون می‌گویند که در ادامه آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

روانشناسی ثروت چیست ؟ راههای ثروتمند شدن از نگاه شما چگونه است ؟ بزرگترین راز ثروت (جذب ثروت) شما در زندگی کنونی چیست ؟



اگر هر راهی رفته‌اید جواب نگرفته اید، این کتاب تحولی بزرگ در زندگی مالی تان خواهد بود .
برای مطالعه این کتاب از شما متشکرم . در این کتاب مجموعه ای از روش ها ، تکنیک ها و استراتژی های اثبات شده ای را خواهید آموخت که برای کسب موفقیت های بزرگ و شادی و رضایت در همه مراحل زندگی خود میتوانید از آن ها استفاده کنید .

من رموز جذب ثروت (راز ثروت ) فراوان که با بسیاری از انسان هایی که موفق به کسب ارزشمندترین چیز در زندگی شده اند ، تمرین شده است را در اختیار شما میگذارم ، وقتی این تکنیک‌ها را آموخته و تمرین کردید ، هرگز انسانی که اکنون هستید نخواهید بود .


دانلود کتاب

 

حتما شما هم آنها را دیده اید، ظاهرشان شاید نکته خاصی نداشته باشد، در نظر اول حتی معمولی هستند اما کافی است کمی بگذرد تا حس کنید با افراد ویژه ای طرف هستید؛ کسانی که بودنشان، حال هر جمعی را خوب می کند. ضمن اینکه می توانند یک نیروی انگیزشی قوی و موثر را در فضا پخش کرده و رهبری شورانگیز باشند.

زمانی که با مردم در حال صحبت هستید، یک تماس چشمی استراتژیک، قدرت این را دارد که فکر طرف مقابلتان را در مورد شما عوض کند.

cold-calling
 

احتمالا برای شما هم پیش آمده است، تلفن خانه، دفتر یا همراه شما زنگ می‎خورد و (معمولا) خانمی از آن سوی خط سلام و روزبخیر می‎گوید، ممکن است نام شما را هم بگوید و بعد، بدون این‎که بپرسد الان برای شما زمان مناسبی برای صحبت هست یا اصلا به موضوع صحبت ایشان علاقه دارید، شروع می‎کند (معمولا) با صدایی یکنواخت و خسته‎کننده درباره محصولی (که اصلا برای شما جذابیت ندارد) یک‎ریز حرف زدن.

 

بسیاری از واقعیت های شما خدادادی نیستند. بلکه توسط انتظارات، باورها و افکاری که شما در مورد آنها ایجاد کرده اید، شکل گرفته اند. بخش بزرگی از این باورها و انتظارات زنجیره عادات را تشکیل می دهند که شما آنها را در زندگی روزمره خود ادغام کرده اید. بله، برخی از این عادت ها به طور ناخودآگاه شکل می گیرند که می توانند مخرب و محدود کننده باشند، اما برعکس شما می توانید به طور آگاهانه عادات مثبتی که زندگی شما را به طور چشم گیری دگرگون و قدرتمند سازد، شکل دهید.
این نکته ی قدرتمندی در حرکت است که عده ی زیادی از افراد دارند از آن با خبر می شوند. عمومی ترین ویژگی که افراد موفق دارند تشخیص نیروی است که آنها در ایجاد واقعیت از طریق تغییر شیوه تفکر، باور یا انتظاری که از آن دارند، به کار می برند. یکی از موثرترین روش های تغیر الگوهای باور از طریق تمرین و انجام اعمال مداوم روزانه است. سنن قدیمی از زمان های خیلی دور به طور واضحی به قدرت انجام اعمال در تقویت عادات و تغییر روشی که ما واقعیت را نظاره کرده و می سازیم، پی برده بودند. اگر بار دیگر به تاریخچه زندگی افراد بسیار موفق نگاهی بیندازید، برخی از تشریفات را در زندگی روزمره ی آنها مشاهده خواهید کرد. بعضی از این عادت ها و تشریفات پیش پا افتاده و عجیب به نظر می رسند، اما گول ظاهر ساده آنها را نخورید. این رسم ها یکی از موثرترین ابزارهای خود نیرومند سازی هستند که به طور رایگان در دسترس کارورزی که شما باشید قرار گرفته شده است.
در ادامه برخی از آسان ترین این تشریفات و رسوم که در عین حال تغییر دهنده زندگی نیز هستند، و می توانند هر روز صبح انجام شوند، بیان می گردند.

اگر آماده اید که به سوی عظمت و بزرگی گام بردارید و به نتا یجی شکوهمند برسید بدان که نقشه راهنمای مناسبی را در دست گرفته ای . شما دی ان اِی آینده تان را در اختیاردارید به تنها چیزی که برای رسیدن به یک آینده شکوهمند احتیاج دارید همین کتاب است. تصمیم بگیرید چگونه می خواهید از مطالب کتاب در آینده خود استفاده کنید برنامه ای بنویسید و بعد با شور و اشتاق  کتاب را بخوانید و آینده خود را تحقق بخشید.


برای دانلود به لینک زیر مراجعه کنید و از کد تخفیف ویژه سایت استفاده کنید .

کد تخفیف : off9443


دانلود کتاب

زبان بدن به انواع شکل‌های ارتباط غیر کلامی یا رفتاری اشاره می‌کند که یک فرد از طریق رفتارهای فیزیکی خود، بدون آنکه صحبتی بکند با دیگران قادر است، ارتباط برقرار نماید. این رفتارها می‌تواند مربوط به وضعیت و حالات بدنی (محل قرار گرفتن دستها، پاها، نحوه نشستن، ایستادن، راه رفتن، خوابیدن)، ژستها (حالتها، اطوارها، اَداها)، حرکات و اشارات بدنی، جلوه‌های هیجانی صورت و حرکات چشم‌ها باشد.

اگر شما بتوانید ذهن افراد دیگر را بخوانید و آنچه را که آنها واقعاً نیاز دارند و می‌خواهند، درک کنید بی‌شک ارتباطات فردی و اجتماعی شما بسیار آسان و مؤثر خواهد شد زیرا با استفاده از این دانش قادر خواهید بود در هر زمان بر طرف دیگر تأثیر بگذارید یا حداقل بتوانید درک کنید که او واقعاً دربارۀ شما چه فکر می‌کند؟ اما از نظر علمی، ما نمی‌توانیم ذهن دیگران را بخوانیم. در واقع اگر کسی این‌طور فکر کند، ممکن است از نظر روانشناسی دچار نشانۀ «ذهن‌خوانی» شده باشد که یکی از شایعترین نشانه‌های اختلال تفکر است. آنچه که ما می‌توانیم انجام دهیم خواندن چهره و زبان بدن (تن‌گفتار) دیگران است که این دانش با ذهن‌خوانی فرق دارد.


برای خرید و دریافت این کتاب به لینک زیر مراجعه کنید


کتاب زبان بدن


کد تخفیف برای شما دوست عزیز که از این سایت اقدام به خرید میکنید :   offbody

مشاور و مدرس سئو - بنیامین افشاری

با سلام قبل از هرچیز بسیار ممنونم که به وبلاگ من سر میزنید و وقت با ارزش خودتون رو برای خواندن مطالب وبلاگ من قرار میدهید.
من بنیامین افشاری هستم ، فوق دیپلم مدیریت بازاریابی و دانش آموخته رشته دیجیتال مارکتینگ و سئو از دانشگاه ucdavis کالیفرنیا .امیدوارم با مطالبی که از این وبلاگ یا سایت شخصی من می آموزید تاثیر مثبتی در زندگی و حرفه کاری شما به وجود آید.(برای آشنایی بیشتر با من به قسمت " درباره من " مراجعه کنید )

طبقه بندی موضوعی