مشاور و مدرس سئو - بنیامین افشاری

دیجیتال مارکتینگ - سئو - بازاریابی و فروش

مشاور و مدرس سئو - بنیامین افشاری

دیجیتال مارکتینگ - سئو - بازاریابی و فروش

سلام خوش آمدید
تست Mobile Frindly از قوانین رباتها پیروی نمیکنند

تست Mobile Frindly

 

سخنگوی گوگل اخیرا اعلام کرد که تست Mobile Frindly این شرکت از قوانین موجود در فایل Robots.txt پشتیبانی نمیکند.

این بحث در جمع وبمستران گوگل مطرح شد و در ان سوالاتی در مورد تست موبایل فرندلی و ارتباط آن با خزیدن وایندکس شدن پرسیده شد.

در ادامه به یکی از آن سوالات و جواب آن میپردازیم :

سوال :

اگر من میتونم صفحه خودم را در تست موبیل فرندلی گوگل به درستی مشاهده کنم ، آیا میتونم اطمینان داشته باشم که گوگل مشکلی با خواندن و ایندکس شدن محتوا و صفحات من ندارد ؟

جواب :

سخنگوی گوگل گفت درست است که تست موبایل فرندلی به این معنی است که این صفحه میتواند خزیده و ایندکس شود ولی باید این نکته را در نظر داشته باشید که این تست از فایلهای Robots.txt پشتیبانی نمیکند. 

به این معنی که پاسخ سرور را برای صفحات و یا فایلهای جاوا اسکریپت به شما نمیگوید.

بنابراین علاوه بر تست موبایل دوستانه (Mobile-Frindly) صاحبان سایت ها باید از ابزار Inspect که در کنسول جستجو وجود دارد استفاده کنند تا مطمئن شوند که همه چیز درست کار میکند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مشاور و مدرس سئو - بنیامین افشاری

با سلام قبل از هرچیز بسیار ممنونم که به وبلاگ من سر میزنید و وقت با ارزش خودتون رو برای خواندن مطالب وبلاگ من قرار میدهید.
من بنیامین افشاری هستم ، فوق دیپلم مدیریت بازاریابی و دانش آموخته رشته دیجیتال مارکتینگ و سئو از دانشگاه ucdavis کالیفرنیا .امیدوارم با مطالبی که از این وبلاگ یا سایت شخصی من می آموزید تاثیر مثبتی در زندگی و حرفه کاری شما به وجود آید.(برای آشنایی بیشتر با من به قسمت " درباره من " مراجعه کنید )

طبقه بندی موضوعی