مشاور و مدرس سئو - بنیامین افشاری

دیجیتال مارکتینگ - سئو - بازاریابی و فروش

مشاور و مدرس سئو - بنیامین افشاری

دیجیتال مارکتینگ - سئو - بازاریابی و فروش

سلام خوش آمدید

با سلام خدمت شما دوستان گلم و تشکر از اینکه این مطلب را مطاله میکنید.

امروز میخوام در مورد قانون 10 هزار ساعت با شما صحبت کنم ، احتمالا اگر کتاب قانون 10 هزار ساعت اثر مالکوم گلادول رو خونده باشید با این قانون کاملا آشنا هستید.

این قانون میگه که اگر ما 10 هزار ساعت مطالعه مستمر داشته باشیم در هر موضوعی ، میتوانیم در اون رشته یا موضوع یا صنعت به یک تابغه جهانی تبدیل بشویم .( با توجه به درصد مطالعه در کشور ما، که واقعا من روم نمیشه بگم .، 10 هزار ساعت بیشتر شبیه یک خواب و رویا است.)


خبر خوشی که میخوام بهتون بدم اینه که در ایران این اتفاق با تنها 1000 ( هزار) ساعت مطالعه رقم میخوره ، یعنی تنها با 1000 ساعت مطالعه شما میتوانید در کار و حرفه خود به یک شخصیت معروف و قابل احترام تبدیل شوید.

هزار ساعت مطالعه یعنی :


3 سال روزی 55 دقیقه

1 سال روزی 2 ساعت و 45 دقیقه

6 ماه روزی 5ساعت و 30 دقیقه


امیدوارم که درک کاملی از این موضوع برده باشید که مطالعه چقدر میتونه در زندگی و حرفه کاری ما موثر باشه.


کتاب خونمان پایین است سعی کنیم بیشتر کتاب بخوانیم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مشاور و مدرس سئو - بنیامین افشاری

با سلام قبل از هرچیز بسیار ممنونم که به وبلاگ من سر میزنید و وقت با ارزش خودتون رو برای خواندن مطالب وبلاگ من قرار میدهید.
من بنیامین افشاری هستم ، فوق دیپلم مدیریت بازاریابی و دانش آموخته رشته دیجیتال مارکتینگ و سئو از دانشگاه ucdavis کالیفرنیا .امیدوارم با مطالبی که از این وبلاگ یا سایت شخصی من می آموزید تاثیر مثبتی در زندگی و حرفه کاری شما به وجود آید.(برای آشنایی بیشتر با من به قسمت " درباره من " مراجعه کنید )

طبقه بندی موضوعی