مشاور و مدرس سئو - بنیامین افشاری

دیجیتال مارکتینگ - سئو - بازاریابی و فروش

مشاور و مدرس سئو - بنیامین افشاری

دیجیتال مارکتینگ - سئو - بازاریابی و فروش

سلام خوش آمدید

۲ مطلب در آبان ۱۳۹۵ ثبت شده است

http://4farda.com/wp-content/uploads/2015/05/Key-Differences-Between-Successful-People-And-Unsuccessful-People-10-993x641.jpg

عادت های کهنه را به سختی می توان کنار گذاشت، اما اگر برای ترک برخی از آن ها به طور جدی تلاش نکنیم، تصویر نامناسبی از ما در ذهن دیگران نقش خواهد بست. این رفتار ها می تواند شما را فردی ناموفق جلوه داده و نشان دهنده عدم موفقیت در زندگی شخصی و حرفه ای باشد.

در این مطلب قصد داریم ۱۲ عادت افراد ناموفق را برای شما بیان نماییم.

http://madareservat.com/public/user_data/images/55277056856dbe8cbd4050.jpg
در دنیای کسب و کار، فروش و بازاریابی یکی از اهرم‌های قدرتمند رونق زندگی مالی شما هستند که باید توجه ویژه‌ای به آن‌ها داشته باشید. در این میان توجه به روانشناسی افراد و کاری که برای جذب آنان در کسب و کارتان انجام می‌دهید بسیار مهم و حیاتی است. با ۱۳ اصل حیاتی و آسان روانشناسی فروش آشنا شوید

تا بتوانید در یکی از همین روزها یک فروش بینظیر داشته باشید و به درآمد خوبی دست یابید.

مشاور و مدرس سئو - بنیامین افشاری

با سلام قبل از هرچیز بسیار ممنونم که به وبلاگ من سر میزنید و وقت با ارزش خودتون رو برای خواندن مطالب وبلاگ من قرار میدهید.
من بنیامین افشاری هستم ، فوق دیپلم مدیریت بازاریابی و دانش آموخته رشته دیجیتال مارکتینگ و سئو از دانشگاه ucdavis کالیفرنیا .امیدوارم با مطالبی که از این وبلاگ یا سایت شخصی من می آموزید تاثیر مثبتی در زندگی و حرفه کاری شما به وجود آید.(برای آشنایی بیشتر با من به قسمت " درباره من " مراجعه کنید )

طبقه بندی موضوعی