مشاور و مدرس سئو - بنیامین افشاری

دیجیتال مارکتینگ - سئو - بازاریابی و فروش

مشاور و مدرس سئو - بنیامین افشاری

دیجیتال مارکتینگ - سئو - بازاریابی و فروش

سلام خوش آمدید

۵ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است

همه بالاخره چیزهایی دارند که دوست دارند تغییرشان بدهند, میل به بهبود شخصی و پیشرفت ذاتی است. چیزی است که در DNA ما است. متاسفانه, وقتیکه موقع تغییر فرا می رسد, شکستن عادت های قدیمی خیلی سخت است, و بنظر می رسد در این راه اغلب بیشتر شکست می خوریم تا اینکه موفق شویم. برای چیزهایی که درگیرشان هستیم, نیز بنظر می رسد که اراده مان باندازه کافی نیست. چه کاری می توانیم در این مورد انجام بدهیم؟ آیا محکوم هستیم که به همان رفتارهای گذشته مان ادامه بدهیم. آیا واقعا می توانیم اراده مان را افزایش بدهیم, و تغییرات مثبت ماندگاری در زندگی مان ایجاد کنیم؟ پاسخ بله است! اراده مانند عضله است و با استفاده منظم قوی تر می شود.

اگر برایتان اهمیت داشته باشد, راهی برای انجام دادنش پیدا می کنید. اگر نه, بهانه ای برای انجام ندادنش خواهید یافت.

توصیه می کنند که ما برای همیشه محدود به عادت های بدمان نیستیم, و اینکه در واقع می توانیم خودمان را تغییر بدهیم, و قدرت اراده مان را در این فرآیند افزایش بدهیم.

پس چطور آنرا انجام بدهیم؟ چگونه می توانیم قدرت اراده مان را بالا ببریم, و تغییرات مستقیم قدرتمندی در زندگی مان ایجاد کنیم؟, من این تحقیقات را در 15 “قدم عملی” خلاصه کرده ام که, به عادت تبدیل شود, در عمل نتایج قدرتمندی خواهد داشت.


سلام دوستان ، امروز یه مطلب در مورد تکنیکهای مطالعه میخوندم ،گفتم بد نیست که با شما هم به اشتراک بزارم.امیدوارم که از خواندن اون لذت ببرید.
فروش یک هنر است. اگر بتوانید بین اغواگری و جذبه یک فروشنده خوب تعادل برقرار کنید، حتی می‌توانید بستنی با سُس شکلاتی را به زنی که دستکش‌های سفید دست کرده است بفروشید. اگر می‌خواهید بدانید چطور می‌توانید اعتماد را در مشتری ایجاد کرده، حضوری قاطع داشته و نگرشی خوشبینانه به فروشتان داشته باشید، این مقاله را دنبال کنید.

بازاریابی تلفنی یکی از موارد بسیار مهم در موفقیت یک کسب‌و‌کار است. اگر به بازاریابی تلفنی می‌پردازید یا کارمندانی دارید که این کار را انجام می‌دهند، مطمئن شوید مراحل این برگه تقلب را رعایت می‌کنید. با رعایت این موارد فروش بسیار بیشتری خواهید داشت.

با سلام خدمت شما دوستان گلم و تشکر از اینکه این مطلب را مطاله میکنید.

امروز میخوام در مورد قانون 10 هزار ساعت با شما صحبت کنم ، احتمالا اگر کتاب قانون 10 هزار ساعت اثر مالکوم گلادول رو خونده باشید با این قانون کاملا آشنا هستید.

مشاور و مدرس سئو - بنیامین افشاری

با سلام قبل از هرچیز بسیار ممنونم که به وبلاگ من سر میزنید و وقت با ارزش خودتون رو برای خواندن مطالب وبلاگ من قرار میدهید.
من بنیامین افشاری هستم ، فوق دیپلم مدیریت بازاریابی و دانش آموخته رشته دیجیتال مارکتینگ و سئو از دانشگاه ucdavis کالیفرنیا .امیدوارم با مطالبی که از این وبلاگ یا سایت شخصی من می آموزید تاثیر مثبتی در زندگی و حرفه کاری شما به وجود آید.(برای آشنایی بیشتر با من به قسمت " درباره من " مراجعه کنید )

طبقه بندی موضوعی