مشاور و مدرس سئو - بنیامین افشاری

دیجیتال مارکتینگ - سئو - بازاریابی و فروش

مشاور و مدرس سئو - بنیامین افشاری

دیجیتال مارکتینگ - سئو - بازاریابی و فروش

سلام خوش آمدید

۳ مطلب در مهر ۱۳۹۵ ثبت شده است


http://maharatenab.com/wp-content/uploads/2016/02/3-4.jpg

سلام دوستان ، من بنیامین افشاری هستم .امروز میخواستم یه موضوع درمورد نحوه مطالعه کردن بنویسم که گفتم شاید بد نباشه در قالب یک فایل صوتی این مطلب رو قرار بدم .

امیدوارم که از این مطلب خوشتون بیاد و مورد استفاده واقع بشه .

 

دانلود فایل صوتی

 

متن فایل صوتی :

 

 

همانطور که مطلع هستید موفقیت به مطالعه و زمان ، تلاش ، پشتکار و صبر نیاز داره پس خیلی مهمه که روشهای درست مطالعه کردن رو بدونیم تا بتونیم برای رسیدن به موفقیت از اونها استفاده کنیم .

درزمان انتخاب یک کتاب خیلی مهمه که کتابی را انتخاب کنیم که موضوع آن برامون جذاب باشه و در واقع کتابی باشد که به اون نیاز داریم چرا که اگر کتابهای متفاوت و موضوعات مختلفی را انتخاب کنیم و مطالعه کنیم مغز ما دچار انباشت اطلاعات میشه و این باعث پایین آمدن عملکرد ما میشود.پس یادمان باشد که تنها چیزهایی را یادبگیریم که باعث رشد و تقویت عملکرد ما میشود.

نکته مهم دیگر این هست که تا وقتی یک کتاب را به پایان نرسانده ایم ، کتاب جدیدی را برای مطالعه انتخاب نکنیم چرا که این بار با مشکل انباشت منابع روبرو میشویم و شاید هیچ وقت نتوانیم کتابهایی را که تهیه کرده ایم مطالعه کنیم و یا به پایان برسانیم .

درزمان مطالعه همیشه سعی کنید یک مداد به همراه داشته باشید تا بتوانید زیر نکات مهم خط بکشید و یا رنگیشان کنید . این کار باعث میشود که اولا آن نکته بیشتر در ذهنمان بماند و دوما اینکه وقتی کتاب را برای بار دوم میخوانیم نکته های مهم کتاب خیلی سریع برایمان یادآوری میشود.

خیلی وقتها هست که در حین مطالعه کتاب ، فکر یا ایده ای به ذهنمان میرسه که ممکن هست مربوط به آن مطلب و یا صفحه ای شود که در حال مطالعه آن هستیم ، کاری که باید سریعا انجام دهیم اینه که فکر و یا ایده ای را که به ذهنمان رسیده در حاشیه همان صفحه یادداشت کنیم تا از ذهنمان پاک نشود و هنگامی که مطالعه مان تمام شد ، برگردیم و روی آن فکر و تصمیم گیری کنیم و در نهایت برای عملی کردن اون اقدام کنیم.

این نکته یادمان باشد که کم اموختن در زمان طولانی خیلی بهتر از زیاد اموختن در زمان کم است.

اگر ما کتابی درست با موضوعی درست را انتخاب کرده باشیم و با یک ذهن باز و مثبت به مطالعه بپردازیم میتوانیم مطمئن باشیم که در مسیر رشد و رسیدن به موفقیت قرار گرفته ایم ، چرا که بهترین مسیر برای رشد و رسیدن به موفقیت داشتن یک ذهن باز و مثبت اندیش در حین مطالعه است.

برای رسیدن به موفقیت فاکتورهای دیگری هم وجود دارد ، برای مثال خیلی مهمه که مطالبی را که یاد گرفته ایم با دیگران در میان بگذاریم و سعی کنیم به شخص دیگری هم کمک کنیم تا به موفقیت برسد.

نکته بسیار مهم دیگری که تمام افراد موفق توصیه میکنند این هست که "یادگیری بدون عمل بی فایده است".اگر بعد از مطالعه و آموختن چیزهای جدید ، پیگیری و عمل نکردن به انها صورت نگیرد، انسان به عادتهای قدیمی خودش برمیگرده و ممکن است هیچ وقت از مطالبی که یادگرفته استفاده ای نکند.

امیدوارم که این مطلب مفید بوده باشه و مطمئنم که اگر همین چند نکته رو در مورد مطالعه رعایت کنید عملکرد بالاتری خواهین داشت و قطعا به موفقیت بیشتری خواهین رسید .

موفق باشید.




http://media.farsnews.com/media/Uploaded/Files/Images/1392/04/05/13920405000334_PhotoA.jpg

وقتی فردی تصمیم می‌گیرد که کارآفرین شود؛ احتمالا ذهنیتی از موانع و ریسک‌هایی که در مسیر کسب‌وکار پیش خواهد آمد، در ذهن خود دارد. با این حال هر چه عمر کسب‌وکار بیشتر می‌شود، موانع بیشتری بر سر راه کارآفرین خودنمایی می‌کند. این به خصوص در وقتی‌ست که کسب‌وکار هنوز آن‌چنان که باید و شاید جان نگرفته و به مرحله‌ای نرسیده که بتوان در مورد تداوم‌یافتن حیات آن نظر قطعی داد. این مرحله‌ای‌ست که سیل افکار منفی و ناامیدکننده به ذهن کارآفرین هجوم می‌آورد و اگر از قبل برنامه‌ای برای این مرحله تدارک دیده نشده باشد، ممکن است عطای کارآفرینی به لقایش بخشیده شود. در ادامه ۳ راهکار را نوشته‎‌ام که می‌تواند به کارآفرین کمک کند تا از این مرحله دشوار عبور کند.

مشاور و مدرس سئو - بنیامین افشاری

با سلام قبل از هرچیز بسیار ممنونم که به وبلاگ من سر میزنید و وقت با ارزش خودتون رو برای خواندن مطالب وبلاگ من قرار میدهید.
من بنیامین افشاری هستم ، فوق دیپلم مدیریت بازاریابی و دانش آموخته رشته دیجیتال مارکتینگ و سئو از دانشگاه ucdavis کالیفرنیا .امیدوارم با مطالبی که از این وبلاگ یا سایت شخصی من می آموزید تاثیر مثبتی در زندگی و حرفه کاری شما به وجود آید.(برای آشنایی بیشتر با من به قسمت " درباره من " مراجعه کنید )

طبقه بندی موضوعی