مشاور و مدرس سئو - بنیامین افشاری

دیجیتال مارکتینگ - سئو - بازاریابی و فروش

مشاور و مدرس سئو - بنیامین افشاری

دیجیتال مارکتینگ - سئو - بازاریابی و فروش

سلام خوش آمدید
تاثیر ساختار سایت در سئو

تاثیر ساختار سایت در سئو

سایت شما باید ساختار مشخصی داشته باشد ، چرا که بدون اون فقط مجموعه ای تصادفی از صفحات و پست های وبلاگ شما خواهد بود.

کاربران برای گشت و گذار در سایت و کلیک کردن از یک صفحه به صفحه دیگر ، به این ساختار نیاز دارند.

و همچنین گوگل از ساختار سایت شما استفاده میکند تا تعیین کند که چه محتوایی مهم و چه موضوعاتی از اهمیت کمتری برخوردار هستند.

در این مقاله سعی کردم هر چیزی را که در مورد ساختار سایت نیاز هست بدونید ، به شما بگم.

* دوستان برای مطالعه کامل این پست به لینک زیر مراجعه کنید چون مقاله طولانی و کاملا تخصصی است.

 

مقاله کامل ساختار سایت در سئو

در ضمن برای تمام افرادی که از وبلاگ من وارد سایت شوند و تصمیم داشته باشند در دوره تخصصی سئو شرکت کنند یه تخفیف فوق العاده گذاشتم که میتونید از کد TBLOG استفاده کنید و 1 میلیون تومان تخفیف بگیرید 

لینک دوره تخصصی سئو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مشاور و مدرس سئو - بنیامین افشاری

با سلام قبل از هرچیز بسیار ممنونم که به وبلاگ من سر میزنید و وقت با ارزش خودتون رو برای خواندن مطالب وبلاگ من قرار میدهید.
من بنیامین افشاری هستم ، فوق دیپلم مدیریت بازاریابی و دانش آموخته رشته دیجیتال مارکتینگ و سئو از دانشگاه ucdavis کالیفرنیا .امیدوارم با مطالبی که از این وبلاگ یا سایت شخصی من می آموزید تاثیر مثبتی در زندگی و حرفه کاری شما به وجود آید.(برای آشنایی بیشتر با من به قسمت " درباره من " مراجعه کنید )

طبقه بندی موضوعی