مشاور و مدرس سئو - بنیامین افشاری

دیجیتال مارکتینگ - سئو - بازاریابی و فروش

مشاور و مدرس سئو - بنیامین افشاری

دیجیتال مارکتینگ - سئو - بازاریابی و فروش

سلام خوش آمدید

۳ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است


How-To-Advertise-Your-Website

یادداشتی از جک تروت، از نویسندگان کتاب جایگاه‌یابی

در مورد دنیای دیجیتال نگران نباشید. به گفته جک تروت «گوگل، فیس‌بوک، یاهو! و… فقط جایی برای تعامل در مورد داستان‎ها و تبلیغات دهان به دهان هستند.
آیا صنعت تبلیغات راه خود را گم کرده است؟ مقاله منتشر شده در وال‌استریت‎ژورنال در مورد جشنواره کن-لیون (جشنواره‌ای در مورد تبلیغات خلاقانه) به این سوال پاسخ مثبت می‎دهد. بر طبق گزارش این مقاله به نظر می‎رسد برخی از آژانس‎های مجری تبلیغات پس از ظهور شبکه‎های اجتماعی ناچیز شمرده می‎شوند. تا ده سال پیش، در جشنواره کن تنها از تبلیغات خلاقانه تلویزیونی و تبلیغات چاپی سخن گفته می‎شد. ولی امروز کار به جایی رسیده که بسیاری از تبلیغات از طریق گوگل، فیس‌بوک، یاهو!، آ.او.ال و مایکروسافت به نمایش در می‎آیند. و این به نوعی برای صنعت بازاریابی هرج و مرج ایجاد می‎کند. بعضی مشاهدات مهم ممکن است در مرتفع ساختن این نگرانی کمک‌کننده باشد.

دامپینگ چیست؟!

یک فروشگاه زنجیره ای را تجسم کنید. بسیار بزرگ. بسیار شیک. وارد محله ای می شود. محله ای با مردمانی از طبقه متوسط. نبش اصلی ترین چهار راه محله، زمینی به وسعت 10 هزار مترمربع را می خرد. آن را در هفت طبقه می سازد. با پله برقی، آینه ها و لامپ های زیبا.
خوشحالید نه؟ 

برای دست یابی به طلای موفقیت در هر کسب و کاری، باید بتوانید نسبت به سایر افراد متفاوت فکر کنید. ماهیت اصلی کسب و کارتان چیست؟ چه راه کار هایی برای افزایش سود رسانی آن در نظر دارید؟ همان طور که گفتیم برای پاسخ دهی مناسب به تمام سوال هایی که در ارتباط با کسب و کار خود در ذهن دارید باید متفاوت اندیشیدن را بیاموزید. در ادامه مطلب به ارائه روش هایی برای نیل به این هدف مهم و ارزشمند خواهیم پرداخت.

مشاور و مدرس سئو - بنیامین افشاری

با سلام قبل از هرچیز بسیار ممنونم که به وبلاگ من سر میزنید و وقت با ارزش خودتون رو برای خواندن مطالب وبلاگ من قرار میدهید.
من بنیامین افشاری هستم ، فوق دیپلم مدیریت بازاریابی و دانش آموخته رشته دیجیتال مارکتینگ و سئو از دانشگاه ucdavis کالیفرنیا .امیدوارم با مطالبی که از این وبلاگ یا سایت شخصی من می آموزید تاثیر مثبتی در زندگی و حرفه کاری شما به وجود آید.(برای آشنایی بیشتر با من به قسمت " درباره من " مراجعه کنید )

طبقه بندی موضوعی