مشاور و مدرس سئو - بنیامین افشاری

دیجیتال مارکتینگ - سئو - بازاریابی و فروش

مشاور و مدرس سئو - بنیامین افشاری

دیجیتال مارکتینگ - سئو - بازاریابی و فروش

سلام خوش آمدید

۳ مطلب در خرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

خلاقیت بازاریابی
 

آن‌چه که امروز کارایی دارد، دقیقا عکس آن چیزی است که یک دهه قبل کارایی داشت.

اگر در مورد بازاریابی به همان نحوی که بیست سال پیش بوده (و یا حتی ده سال پیش)، کارتان از اساس اشتباه است. دلیل آن ساده است. آنچه که امروزه کارایی دارد عکس آن چیزی است که در گذشته بکار می آمد.
قوانین قدیمی
در اینجا قوانین بازاریابی که در بیشتر دوره های بازرگانی آموزش داده می شوند و در بیشتر شرکتها (که بسیاری از آنها سخت تلاش می کنند) رواج دارند ارائه شده اند.
• مرحله اول. محصولی تولید کنید که مورد تقاضای بسیاری از خریداران و مصرف کنندگان باشد.
• مرحله دوم. با ارسال پیام به بیشترین تعداد خریداران احتمالی دسترسی پیدا کنید.
• مرحله سوم. یک نام برند متمایز بسازید که بتواند برای گروه های دیگر محصول نیز بکار رود.
اگرچه حقیقت دارد که شرکتهایی در گذشته از این قوانین پیروی کردند و برندهای قوی همچون سونیSony و کوکCoke را ایجاد کردند، اما این نوع بازاریابی انتشاری دیگر کارایی ندارد زیرا:
۱. اینترنت و وفور رسانه ها باعث تقسیم مصرف کننده ها و خریداران به گروه های کوچکتر با مشخصات و علائق خاص خود شده است.
۲. پیامهای مورد نظر مصرف کنندگان و خریداران باید مناسب و خاص باشد تا توجه هر کسی را بخود جلب کند.
۳. ازدیاد برند و پیامهای آن به اندازه ای فراگیر شده که مصرف کنندگان و خریداران آنها را نادیده می گیرند.
به بیان دیگر، آنچه که برای کوکاکولا کارایی داشته، برای شما جواب نمی دهد.
قوانین جدید
و اکنون آنچه که کارایی دارد:
• مرحله اول. محصولی تولید کنید که برای گروه خاصی از مصرف کنندگان و خریداران باشد.
• مرحله دوم. هدف پیامهای اولیه خود را بر مخاطبینی تنظیم کنید که تبدیل به طرفداران شما می شوند.
• مرحله سوم. آن طرفداران را وادارید تا برند و آینده عرضه محصول شما را تعریف کنند.
توجه داشته باشید که این درست عکس آن چیزی است که در گذشته کارایی داشت.
۱. در جایی که قوانین گذشته بر انتشار گسترده و انواع مختلف رسانه های عمومی تاکید داشت، قوانین جدید بر انتشار محدود تاکید دارد و از رسانه های خاص استفاده می کند.
۲. وقتی که قوانین گذشته به دسترسی به عموم نظر داشت، قوانین جدید قصد دسترسی به گروه های کوچک افراد دارد.
۳. در جایی که قوانین گذشته شما را در کنترل برند و تقدیر رها می کرد، قوانین جدید آن کنترل را به دستان مشتریان شما سپرده است.
با مسئولیت خودتان آن قوانین را نادیده بگیرید.

منبع : خلاقیت

 

جهت ثبت نام به لینک زیرمراجعه کنید :

http://formaster.ir/product/modiran-coffee

ممکن است ما به کمک ابزارهای مختلف جذب  یک برند شویم، اما در نهایت از برندهایی خرید می کنیم که رابطه ی عاطفی با آن برند برقرار کرده ایم و کلید آنها تعامل عاطفی است که با ما برقرار کرده اند. زمانی که خرید می کنیم تمامی دلایل منطقی و عقلانی خرید را درنظر می گیریم اما درآخر بر اساس  دلایل عاطفی خرید می کنیم. این که آیا شما در مورد مواد غذایی و نوشیدنی ها، ورزش و فن آوری و … براساس شیوه ی زندگیتان خرید می کنید یا نه صحیح است، اما کلید موفقیت تجاری درگیر شدن با سطح عاطفی مشتریان است . اینها همه از قدرت های برند است. برخی از افراد ادعا می کنند که عاشق برندی شده اند، عشق چیز قدرتمندی است بطوری که با بهره برداری از احساسات می توانیم یک پایگاه  از مشتریان فوق العاده و واقعی ایجاد کنیم .

بیایید باهم هفت راه را برای کمک به مشتریان که به واسطه ی آن عاشق برندتان شوند را نام ببریم:

 

مشاور و مدرس سئو - بنیامین افشاری

با سلام قبل از هرچیز بسیار ممنونم که به وبلاگ من سر میزنید و وقت با ارزش خودتون رو برای خواندن مطالب وبلاگ من قرار میدهید.
من بنیامین افشاری هستم ، فوق دیپلم مدیریت بازاریابی و دانش آموخته رشته دیجیتال مارکتینگ و سئو از دانشگاه ucdavis کالیفرنیا .امیدوارم با مطالبی که از این وبلاگ یا سایت شخصی من می آموزید تاثیر مثبتی در زندگی و حرفه کاری شما به وجود آید.(برای آشنایی بیشتر با من به قسمت " درباره من " مراجعه کنید )

طبقه بندی موضوعی