مشاور و مدرس سئو - بنیامین افشاری

دیجیتال مارکتینگ - سئو - بازاریابی و فروش

مشاور و مدرس سئو - بنیامین افشاری

دیجیتال مارکتینگ - سئو - بازاریابی و فروش

سلام خوش آمدید

۵ مطلب در خرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

گوگل سایتهای هک شده را حذف میکند

گوگل بیش از ۸۰ درصد از سایت های هک شده را از نتایج جستجو حذف کرده است

گوگل جزئیات جدیدی در مورد مبارزه با هرزنامه منتشر کرده است که نشان می دهد بیش از ۸۰ درصد سایت های هک شده از نتایج جستجو حذف شده اند.

این غول جستجو قصد دارد ، با تلاش و تمرکز بر روی سیستم های مدیریت محتوا بر علیه کسانی که در فروم ها و یا بخش نظرات سایتها اسپم ارسال

میکنند و یا پیامهای تبلیغاتزیادی میفرستند مبارزه کند.

از زبان گوگل : ” سال گذشته ما تلاش زیادی را برای کاهش تاثیر بر کاربران از وب سایتهای هک شده انجام دادیم ، و قادر به شناسایی و حذف ۸۰ درصد از

سایتهای آسیب دیده از نتایج جستجو بودیم . ما همچنین با بسیاری از ارائه دهندگان سیستم های مدیریت محتوای محبوب مانند وردپرس و جوملا

همکاری میکنیم تا به آنها کمک کنیم تا بتوانند با اسپم ها که بیشتر در قسمت انجمن ها و بخش های نظرات هستند مبارزه کنند. ”

گوگل همچنان تلاشهای خود را برای محافظت از جستجوگران و صاحبان سایت از هرزنامه ادامه میدهد.این شرکت همچنین کاربران را تشویق میکند که

مشکلات موجود هنگام جستجو را گزارش دهند با استفاده از قسمت ارسال بازخورد (send feedback ) که در پایین صفحه جستجو قرار دارد.

۴ روش ساده برای کسب موفقیت فردی

آیا می خواهید در زندگی شخصی و خصوصی خود موفق باشید؟

جواب مثبت به این سؤال یک پاسخ بجاست. به خواندن این متن ادامه دهید تا ۴ روش ساده کسب موفقیت فردی بدون اتلاف انرژی را دریابید.

وقتی از اول تا آخر این متن را درک و سپس اجرا کنید به نتایجی خواهید رسید  که همیشه در پی آن بوده اید.

موضوع مهم اینکه آنچه در این جا می آموزید قابل اجرا و عملی است.

 

۴ مرحله ساده برای چگونگی کسب موفقیت فردی

۱- هدفتان را بشناسید. قبل از شروع سفر موفقیت باید هدفی داشته باشید. تنها تفاوت بین مردم عادی و موفق این است که مردم موفق یک هدف و دورنمای واضح و مشخص ازآنچه که در آینده قصد انجامش را دارند، در ذهن خود ترسیم کرده اند. آنها به روشنی می دانند که چه می خواهند و از هم اکنون تا کسب موفقیت آرمانی شان تلاش می کنند.

حتماً این مسأله را برای خود حل کنید که «در آینده چه می خواهید بدست آورید؟‌»

 

۲- برای رسیدن به هدف، نیاز به چند فاکتور ضروری دارید. هدفی که به کار می برید بایستی قابل دسترسباشد همین طور دست یافتنی و قابل اندازه گیری باشد. اگر هدفتان این ۳ فاکتور را نداشته باشد هدف واقعی نیست.

هم اکنون یک تکه کاغذ بردارید و هدفی که فاکتورهای بالا را داشته باشد، بنویسید. این کاغذ باید همیشه در دسترس باشد، می توانید در کیف پولتان بگذارید تا همیشه آن را مرور کنید.

 

۳- سومین مرحله اینکه، فکر کنید و یک سری لیست کاری ایجاد کنید تا اهدافتان را قابل فهم و عملی کنید. این سؤال را از خود بپرسید «چگونه می توانم به اهدافم جامه عمل بپوشانم؟» دوباره تمام مراحل ممکن رسیدن به هدف را روی کاغذ بیاورید سپس به طور روزانه وظیفه ای را برای خود معین کنید. با انجام هر وظیفه یک قدم به هدف نزدیکتر می شوید.

 

۴- سرانجام بایستی کارهایی را بر طبق برنامه انجام دهید. اگر هیچ کاری انجام ندهید هیچگاه به هدف نمی رسید. تنها با خواندن این مطالب و عزم همت نمی توانید به موفقیت فردی برسید پس باید کارهای برنامه ریزی شده ای را انجام دهید تا هدفتان را ممکن سازد. در طول راه رسیدن به هدف متوجه خواهید شد که برنامه ریزی های شما احتیاج به تغییر دارد این یعنی شما با تجربه شده اید پس دوباره برنامه ریزی کنید و به خود قرصت کافی بدهید. طوری برنامه ریزی کنید که از عهده آن برآیید. اکنون با قدرت و اعتماد به نفس بیشتر می توانید موانع را بردارید و به مقصد برسید.

منبع : بنیامین افشاری

کتاب دنیای بازاریابی

کتاب دنیای بازاریابی

 روشها و تکنیکهایی را بیان میکند که هر بازاریاب باید بداند.

با مطالعه این کتاب برخی از اصطلاحات مهم و رایج بازاریابی را خواهید آموخت و همچنین با نحوه قیمت گذاری روی محصولات و پیدا کردن یک بازار جدید برای محصولات و یا خدماتتان آشنا خواهید شد.

همچنین با روشهایی برای تبلیغات موثر و نحوه توزیع محصولات آشنا خواهید شد و در پایان روشهایی را جهت افزایش فروش خود خواهید آموخت.

از این لینک میتوانید دانلود کنید

اینستاگرام به کاربران اجازه میدهد تا پستهای دیگران را در استوری خود به اشتراک بگذارند.

اینستاگرام به کاربران اجازه میدهد تا پستهای دیگران را در استوری خود به اشتراک بگذارند.

اینستاگرام اخیرا این توانایی را که اواخر پارسال یعنی اواخر سال ۲۰۱۷ به صورتی آزمایشی قرار داده بود ، اکنون برای تمام کاربران فعال کرده است.

برای اشتراک گذاری پستها در استوری باید روی آیکن هواپیما کاغذی که در کنار آیکن کامنت و لایک قرار داره کلیک کنید و پست را به استوری خود اضافه کنید.

وقتی که پست را به استوری خود اضافه میکنید به صورت اتوماتیک صفحه ای که پست را از آنجا میخواهید به اشتراک بگذارید برچسب میخورد و همچنین میتوانید در استوری از گذینه های مختلفی که وجود دارد استفاده کنید مانند متن ، gif ، استیکر و نقاشی .

این روش اشتراک گذاری تنها برای حسابهای عمومی قابل استفاده است به این معنی که اگر شما آیکن هواپیما کاغذی را در کنار آیکن کامنت مشاهده نمیکنید به این منظور است که حساب شما خصوصی است و باید آن را به عمومی تغییر دهید تا این قابلیت برای شما فعال شود.

در حال حاظر این قابلیت برای تمام کاربران اندروید و ios قابل استفاده است.

به نظر میرسد اینستاگرام امکانات بیشتری را برای قسمت استوری خود در نظر گرفته که این تنها یکی از آن قابلیتها است.

منبع : benyaminafshari.ir

مقدمات سئو سایت – بهینه سازی | دیجیتال مارکتینگ

کلمات کلیدی در سئو :

در این بخش در مورد کلمات کلیدی سئو و بهینه سازی داخلی سایت و سئو تکنیکی و همچنین بهینه سازی خارجی سایت صحبت خواهیم کرد.

بعد از مطالعه این بخش شما قادر خواهید بود تمام تعاریف را در کنید و از آنها برای بهینه سازی سایتها استفاده کنید و همچنین میتوانید یک استراتژی را برای پیاده سازی سئو انتخاب کنید تا وب سایت شما در موتورهای جستجو امتیاز بالاتری دریافت کند.

بهینه سازی سایت به ۳ قسمت تقسیم میشود

۱- بهینه سازی داخلی (on-page optimization)

۲- بهینه سازی تکنیکال (technical optimization) که به بهینه سازی داخلی اشاره میکند

۳- بهینه سازی خارجی (off-page or off-site)

بهینه سازی داخلی :

درواقع همان عناصر یا مقادیر یک صفحه یا گروهی از صفحات هستند که به بهبود سئو سایت کمک میکنند که به آنها on-page میگویند ، چرا که تمرکز اصلی آنها بر روی مقادیر درون صفحات یک سایت و یا همان کدهای یک صفحه هستند. که به بیان ساده تر همان محتوای صفخات و کلمات کلیدی انتخاب شده و بکارگرفته شده در صفحات و متادیتا هستند.

بهینه سازی تکنیکال :

در بحث تیکنیکال و بهینه سازی سایت موارد بیشتری برای بهبود سئو سایت وجود دارد تا محتوا و کلمات کلیدی توسسط موتورهای جستجو شناسایی شود.

با یک استراتژی تکنیکی سئو میتوانیم کدهای صفحات سایت و همچنین ساختار سایت و موارد دیگر را بهبود ببخشیم.

سئو تکنیکال بسیار مهم است چرا که میتواند به بهبود صفحات داخلی سایت کمک کند.

بهینه سازی خارجی :

بهینه سازی خارجی سایت درواقع به نوع عملکرد شما برای بهبود و یا شناساندن وب سایت شما به دیگران میپردازد.این نوع بهینه سازی شباهت بسیار زیادی به روابط عمومی دارد چرا که تمرکز آن باید بر روی توسعه روابط خوب بین دیگر مدیران وب سایت ها باشد.

این مطلب را هم بخوانید : بهینه سازی سئو سایت (بخش اول)

بهینه سازی خارجی بیشتر به ساختن لینک و یا تبادل لینک بین دیگر وب سایت ها اشاره دارد که البته امروزه با توجه به پیدایش و گسترش شبکه های اجتماعی ، این امر راحتتر شده است.

منبع : benyaminafshari.ir

مشاور و مدرس سئو - بنیامین افشاری

با سلام قبل از هرچیز بسیار ممنونم که به وبلاگ من سر میزنید و وقت با ارزش خودتون رو برای خواندن مطالب وبلاگ من قرار میدهید.
من بنیامین افشاری هستم ، فوق دیپلم مدیریت بازاریابی و دانش آموخته رشته دیجیتال مارکتینگ و سئو از دانشگاه ucdavis کالیفرنیا .امیدوارم با مطالبی که از این وبلاگ یا سایت شخصی من می آموزید تاثیر مثبتی در زندگی و حرفه کاری شما به وجود آید.(برای آشنایی بیشتر با من به قسمت " درباره من " مراجعه کنید )

طبقه بندی موضوعی