مشاور و مدرس سئو - بنیامین افشاری

دیجیتال مارکتینگ - سئو - بازاریابی و فروش

مشاور و مدرس سئو - بنیامین افشاری

دیجیتال مارکتینگ - سئو - بازاریابی و فروش

سلام خوش آمدید
اینستاگرام به کاربران اجازه میدهد تا پستهای دیگران را در استوری خود به اشتراک بگذارند.

اینستاگرام به کاربران اجازه میدهد تا پستهای دیگران را در استوری خود به اشتراک بگذارند.

اینستاگرام اخیرا این توانایی را که اواخر پارسال یعنی اواخر سال ۲۰۱۷ به صورتی آزمایشی قرار داده بود ، اکنون برای تمام کاربران فعال کرده است.

برای اشتراک گذاری پستها در استوری باید روی آیکن هواپیما کاغذی که در کنار آیکن کامنت و لایک قرار داره کلیک کنید و پست را به استوری خود اضافه کنید.

وقتی که پست را به استوری خود اضافه میکنید به صورت اتوماتیک صفحه ای که پست را از آنجا میخواهید به اشتراک بگذارید برچسب میخورد و همچنین میتوانید در استوری از گذینه های مختلفی که وجود دارد استفاده کنید مانند متن ، gif ، استیکر و نقاشی .

این روش اشتراک گذاری تنها برای حسابهای عمومی قابل استفاده است به این معنی که اگر شما آیکن هواپیما کاغذی را در کنار آیکن کامنت مشاهده نمیکنید به این منظور است که حساب شما خصوصی است و باید آن را به عمومی تغییر دهید تا این قابلیت برای شما فعال شود.

در حال حاظر این قابلیت برای تمام کاربران اندروید و ios قابل استفاده است.

به نظر میرسد اینستاگرام امکانات بیشتری را برای قسمت استوری خود در نظر گرفته که این تنها یکی از آن قابلیتها است.

منبع : benyaminafshari.ir

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مشاور و مدرس سئو - بنیامین افشاری

با سلام قبل از هرچیز بسیار ممنونم که به وبلاگ من سر میزنید و وقت با ارزش خودتون رو برای خواندن مطالب وبلاگ من قرار میدهید.
من بنیامین افشاری هستم ، فوق دیپلم مدیریت بازاریابی و دانش آموخته رشته دیجیتال مارکتینگ و سئو از دانشگاه ucdavis کالیفرنیا .امیدوارم با مطالبی که از این وبلاگ یا سایت شخصی من می آموزید تاثیر مثبتی در زندگی و حرفه کاری شما به وجود آید.(برای آشنایی بیشتر با من به قسمت " درباره من " مراجعه کنید )

طبقه بندی موضوعی