مشاور و مدرس سئو - بنیامین افشاری

دیجیتال مارکتینگ - سئو - بازاریابی و فروش

مشاور و مدرس سئو - بنیامین افشاری

دیجیتال مارکتینگ - سئو - بازاریابی و فروش

سلام خوش آمدید

۶ مطلب در مهر ۱۳۹۴ ثبت شده است


فروشندگان بی‌انگیزه یکی از معضلات همیشگی سرپرستان و مدیران فروش هستند. در برنامه‌های آموزشی معمولاً تأکید مدرسان روی آموزش مهارت‌ها و تکنیک‌های فروش است غافل از اینکه فردی که از انگیزه‌ی لازم برای کار کردن برخوردار نیست، هر چقدر هم ماهر باشد به موفقیتی نخواهد رسید. این مسئله به ویژه در حوزه‌ی فروش تشدید می‌شود زیرا پس از آنکه فروشنده چند جواب منفی از مشتری بشنود، اگر به لحاظ انگیزشی آماده نباشد، اعتمادبه‌نفس خود را به کلی از دست خواهد داد.

دیجی کالا به عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران، این روزها شهرتی جهانی یافته است. حجم بالای تراکنش مالی این شرکت و محبوبیت بالای آن در میان کاربران، توجه نشریات خارجی را به این مجموعه جلب کرده است.

سلام به دوستان عزیز و گرانقدر خودم.

امروز تصمیم گرفتم این کتاب رو به شما عزیزان معرفی کنم ، و امیدوارم از خواندن اون لذت ببرید.


این کتاب در خصوص درونگرایی و ویژگیهای این افراد و همچنین روابط بین افراد درونگرا و برونگرا صحبت شده که با توجه به اینکه بیش از یک سوم جامعه رو افراد درونگرا تشکیل میدهند،پیشنهاد میکنم چه افراد درونگرا حتماً این کتاب را مطالعه کنند و از ویژگیهای شخصیتیشان آگاه شوند و بدانند چگونه بتوانند انرژیهای خودشان را آزاد کنند و از پتانسیلهای خودشان به خوبی استفاده کنند و همینطور افراد برونگرا با توجه به اینکه حتماً یکی از نزدیکانشان حالا چه در روابط اجتماعی، چه در خانواده و یا در محیط کار درونگرا هست


بسیاری از سایت‌های ایرانی فروش بسیار کمی دارند. این فروش در حدی است که گاه باعث ناامید شدن صاحب سایت و توقف فعالیت می‌شود. در این مقاله می‌خواهیم دلایل اصلی و پایه‌ای فروش کم سایت‌ها را بررسی کنیم و برای هر مورد راهکار ارائه دهیم.

 اگر اعتقاد داشته باشید که می‌توانید، حتماً می‌توانید

به هر چه اعتقاد داشته باشیم اتفاق می‌افتد. به این اصطلاحاً تحقق باور می‌گویند. اغلب ما هرگز متوجه نمی‌شویم که از چه نیروی عظیمی برخورداریم زیرا نمی‌خواهیم تن به انجام دادن کارهایی بدهیم که در‌نظر دیگران امکان انجام دادنش وجود ندارد. کارهای غیر ممکن  به تلاش و تمرکز بیشتری نیاز دارد، اما وقتی این‌ها تحقق پیدا می‌کنند، پاداشی گران حاصل می‌شود. ممکن است نتوانید به هرچه دوست دارید دسترسی پیدا کنید، اما تا معتقد نباشید که توان انجام کاری را دارید، هرگز به انجام دادن آن موفق نمی‌شوید.



به گفته جیم ران " اگر بیشتر میخواهید ، باید بیشتر شوید ، موفقیت چیزی نیست که به دنبال آن بروید ، آنچه به دنبالش میروید از شما دور میشودو درست مثل دویدن دنبال پروانه هاست.میزان جذب موفقیت به آنچه که میشوید بستگی دارد "

مشاور و مدرس سئو - بنیامین افشاری

با سلام قبل از هرچیز بسیار ممنونم که به وبلاگ من سر میزنید و وقت با ارزش خودتون رو برای خواندن مطالب وبلاگ من قرار میدهید.
من بنیامین افشاری هستم ، فوق دیپلم مدیریت بازاریابی و دانش آموخته رشته دیجیتال مارکتینگ و سئو از دانشگاه ucdavis کالیفرنیا .امیدوارم با مطالبی که از این وبلاگ یا سایت شخصی من می آموزید تاثیر مثبتی در زندگی و حرفه کاری شما به وجود آید.(برای آشنایی بیشتر با من به قسمت " درباره من " مراجعه کنید )

طبقه بندی موضوعی