مشاور و مدرس سئو - بنیامین افشاری

دیجیتال مارکتینگ - سئو - بازاریابی و فروش

مشاور و مدرس سئو - بنیامین افشاری

دیجیتال مارکتینگ - سئو - بازاریابی و فروش

سلام خوش آمدید
کنسول گوگل آپدیت شد !

کنسول گوگل آپدیت شد !

گوگل مدتی قبل گزارش دادکه ابزار کنسول خود را آپدیت میکند و صفحه گزارشات به صورت دقیقتر عمل خواهد کردو

همچنین در ادامه یاداور شد که این بروزرسانی را با بروزرسانی هسته اصلی اشتباه نگیرید.

به احتمال زیاد اگر در ابزار کنسول گوگل سایتی ثبت کرده اید ، ایمیلی حاوی این گزارش دریافت کرده اید که البته بسیاری را نگران کرده بود.

اگر به کنسول گوگل دسترسی داشتید احتمالا متوجه شدید که از تاریخ ۱۴ جولای پیامی مبنی بر آپدیت کنسول گوگل نمایش داده میشده است.

به گفته گوگل با این بروزرسانی گزارشات صفحات و ایندکسها بسیار دقیق تر عمل خواهد کرد و به نوعی این سیستم ارتقا داده شده است.

با توجه به دقیق شدن و بروزرسانی این سیستم ممکن است تغییراتی در قسمت گزارش گیری سایت شما در کنسول گوگل بوجود آید که جای نگرانی نیست ، چرا که تغییراتی در سایت شما رخ نمیدهد.

احتمالا برای شما هم اتفاق افتاده که از تاریخ ۱۴ جولای تا پایان تاریخ ۱ آگوست صفحات جدید ایندکس نشده اند و یا در مرحله گزارش گیری با مشکلاتی روبرو بوده اید. طبق گفته گوگل با این بروزرسانی تمامی صفحاتی که حتی بین این بازه زمانی ایجاد شده اند در گزارشات اعمال میشوند و جای هیچ نگرانی نیست.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مشاور و مدرس سئو - بنیامین افشاری

با سلام قبل از هرچیز بسیار ممنونم که به وبلاگ من سر میزنید و وقت با ارزش خودتون رو برای خواندن مطالب وبلاگ من قرار میدهید.
من بنیامین افشاری هستم ، فوق دیپلم مدیریت بازاریابی و دانش آموخته رشته دیجیتال مارکتینگ و سئو از دانشگاه ucdavis کالیفرنیا .امیدوارم با مطالبی که از این وبلاگ یا سایت شخصی من می آموزید تاثیر مثبتی در زندگی و حرفه کاری شما به وجود آید.(برای آشنایی بیشتر با من به قسمت " درباره من " مراجعه کنید )

طبقه بندی موضوعی