مشاور و مدرس سئو - بنیامین افشاری

دیجیتال مارکتینگ - سئو - بازاریابی و فروش

مشاور و مدرس سئو - بنیامین افشاری

دیجیتال مارکتینگ - سئو - بازاریابی و فروش

سلام خوش آمدید


هر کسب و کاری که به موفقیت می‌رسد از رویا پردازی‌های مجری یا مالک آن شکل گرفته است. افراد مختلف همیشه ایده‌های متفاوتی در ذهن خودشان دارند و اگر بتوانند آن‌ها را دنبال کنند، قطعا می‌توانند به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کنند. تمام کارآفرین‌هایی که در اطراف خود مشاهده می‌کنید، در ابتدا یک رویا و یک ایده در ذهن خودشان داشته‌اند و کم‌کم توانسته‌اند رویایی که دارند را به حقیقت تبدیل کنند.

اگر بتوانید با کارآفرین‌های مختلف صحبت کنید، آن‌ها راه حل‌های متفاوتی برای رسیدن به موفقیت و اجرایی کردن رویاهایتان به شما می‌دهند. البته بیشتر این افراد ۵ قدم برای رسیدن به موفقیت و عملی کردن رویاهای مختلف را به افراد گوناگون می‌گویند که در ادامه آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

۱ – قدم اول
چه رویایی در ذهن دارید؟

در قدم اول باید به ایده‌ای که در ذهن دارید فکر کنید. یک فرد کارآفرین باید بدون قضاوت و حرف دیگران یک ایده‌ی خاص در ذهن خودش داشته باشد. به هر حال انسان‌ها توانسته‌اند به ماه قدم بگذارند یا اینترنت را به وجود بیاورند یا توانسته‌اند راهی برای درمان بیماری‌های مختلف پیدا کنند.

۲ – قدم دوم
سوال‌های خوب از خودتان بپرسید و آن سوال‌ها را پیش خودتان تکرار کنید

زمانی که ایده‌ی خودتان را پیدا کردید باید از خودتان سوال‌های مختلف بپرسید و این سوال‌ها را در طول هفته بارها تکرار کنید. با سوال پرسیدن می‌توانید ایده‌ی خودتان را بهتر کنید.

۳ – قدم سوم
به دنبال اطلاعات بیشتر باشید

کار خودتان را شروع کنید تا به اولین مشکلی که در سر راهتان قرار می‌گیرد، برسید. در این زمان باید از کارآفرین‌های دیگر سوال کنید تا آن‌ها به شما کمک کنند.

۴ – قدم چهارم
کارهایی که لازم است را بارها تکرار کنید

زمانی که اولین مشکل را پشت‌سر گذاشتید، به مشکلات دیگر برمی‌خورید. زمانی که با مشکلات مختلف مواجه می‌شوید باید از افراد گوناگون سوال کنید و به دنبال راه حل باشید. باز هم باید از کارآفرین‌های مختلف کمک بخواهید. این کار را بارها و بارها انجام دهید تا بتوانید مشکلات را پشت‌سر بگذارید.

۵ – قدم پنجم
یک نقشه‌‌ی راه برای خودتان درست کنید

با افراد مختلف صحبت کنید تا بتوانید یک نقشه‌ی راه برای خودتان درست کنید. در نقشه‌ی راهی که به وجود می‌آورید باید تمام جزییات کار خودتان را بنویسید تا بتوانید مسیر درستی را طی کنید. شما به عنوان یک کار آفرین باید بتوانید ایده‌ی خودتان را با مدیران مختلف به اشتراک بگذارید تا آن‌ها بتوانند کاری کنند که کسب و کاری که تاسیس کرده‌اید، به آن چیزی که در ذهن داشتید، برسد.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
مشاور و مدرس سئو - بنیامین افشاری

با سلام قبل از هرچیز بسیار ممنونم که به وبلاگ من سر میزنید و وقت با ارزش خودتون رو برای خواندن مطالب وبلاگ من قرار میدهید.
من بنیامین افشاری هستم ، فوق دیپلم مدیریت بازاریابی و دانش آموخته رشته دیجیتال مارکتینگ و سئو از دانشگاه ucdavis کالیفرنیا .امیدوارم با مطالبی که از این وبلاگ یا سایت شخصی من می آموزید تاثیر مثبتی در زندگی و حرفه کاری شما به وجود آید.(برای آشنایی بیشتر با من به قسمت " درباره من " مراجعه کنید )

طبقه بندی موضوعی